søndag 8. januar 2012

Meiningsmåling om Tatiana de Rosnay sine bøker



Kva bok av Tatiana de Rosnay liker du best (du kan velge fleire)
Saras nøkkel
  5 (100%)
Bumerang
  0 (0%)
Huset du elsket
  0 (0%)

Stem i denne meningsmålingen
Stemmer hittil: 5
Dager igjen å stemme: 1

Dette var då forrige meiningsmåling på blogen og spørsmålet var kva bok de likte best av Tatiana de Rosnay. Nå var det ikkje så mange som stemte, men spørsmålet var dårlig, sidan det er ikkje alle som har lese alle bøkene av Tatiana de Rosnay.. Svare var veldig likt hjå alle, Saras nøkkel er då av fem personar kåra til beste bok av forfattaren. 

3 kommentarer:

  1. Nei, jeg har aldri hørt om henne engang :))

    SvarSlett
    Svar
    1. det er jo forståelig, ho er jo fransk og ikkje norsk. =)

      Slett
  2. Ja jeg var en av dem som stemte på Saras nøkkel. Det er også den eneste boka jeg har lest av den forfatteren he he:) Men boka er veldig bra synes jeg:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...