torsdag 1. mars 2012

Boktema hos Anette - Mammut Mania

Tid for nytt boktema med temaet Mammut mania. Dette året har eg for første gong på lenge kjøpt bøker på Mammutsal, og då kjøpte eg fire bøker, som eg på forhånd bestilte. (og fekk pappa til å hente for meg)

Den første boka var little bee av Christ Cleave
Denne boka verka veldig interessant og spennande då eg såg på henne på Libris sine nettsider. Rett og slett herlig og litt annleis, og det er sånn det skal vere.

Dei to neste er skrivne av Marina Fiorato og heiter glassblåseren fra Murano og fruen av Saronno 

Nydelige omslag og, eg har lese bakpå, spennande handlingsgang. Gler meg til å lese desse.

Den siste er ein ungdomsroman som heiter 13 gode grunner og er skriven av Jay Asher
Eigentlig syntes eg ungdomsromanane dette året såg ut til å bare vere fantasy og gørr kjedelige, men så såg eg denne, og det var flaks, for den verka nervepirrande, spennande og fin då eg las bakpå. I tillegg er omslaget kjempefint,

Utanom desse så kjøpte eg syersken fra Madrid (Maria Duenas), primtallenes ensomhet (Paolo Giordano), formørkelsen (Stephenie Meyer) og whole Lotta Love (Sturle Brustad) i Kristiansand i februar. Mykje lesestoff.

Viss du vil vite kva andre kjøpte på mammutsalget kan du sjekke ut innlegget til Anette og finne fleire linkar her.

6 kommentarer:

  1. Ser ut som fine bøker alle sammen:) Jeg kjøpte ingen på mamutsalg i år:)

    SvarSlett
  2. Gode kjøp du har gjort deg:)Little bee har jeg på lydbok og den skal jeg kose meg med når jeg lager kort en dag. Marina Fioratos bøker virker jo veldig intresante:)

    Kos deg med bøkene, er spent på å lese om dem:) Ha en riktig fin Mars Måned:)

    SvarSlett
  3. Enig med Gråbekka i at du har gjort deg noen gode kjøp :)
    Selv har jeg handlet noen bøker hos bokklubben, visstnok like billigere enn mammut, så nå har jeg en del bøker å lese fremover.
    Ønsker deg en god helg med mye leselyst!

    SvarSlett
  4. Så flotte bøker! "Little Bee" klarte jeg faktisk ikke å lese ferdig fordi den var så sterk og gjorde sånn inntrykk. Gleder meg til å høre hva du syns om den :)

    SvarSlett
  5. Little Bee står i bokhyllen min, har ikke fått lest den ennå...

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...