torsdag 15. mars 2012

Boktema hos Anette - min favorittforfattar på bokstaven F

Torsdag og tid for nytt boktema, og i dag er det favorittforfattar på bokstaven "F" som er temaet. Anette er den som arraganerer boktemaet, og viss du vil sjå andre sine favorittforfattarar på F kan du gå her

Min favorittforfattar på bokstaven F må vere Gro Fykse som har skrive dei to bøkene om Nelia, Nelias gåte og Nelias natt. 


  Veldig kort innlegg i dag, for eg er influensasjuk og orkar ikkje meir enn dette.

Kva er din favorittforfattar på bokstaven F?


11 kommentarer:

  1. Det var en forfatter jeg ikke har lest. Men det er populære bøker på biblioteket :-)

    SvarSlett
  2. Har ikke hørt om forfatteren eller bøkene før. God bedring:)

    SvarSlett
  3. Har hørt om disse to men ikke lest selv. Masse god bedring til deg:-)))

    SvarSlett
  4. flott innlegg og fint design du har fått deg! Masse god bedring til deg!

    SvarSlett
  5. God bedring! Disse bøkene har jeg vært nysgjerrig på en stund, og nå fikk jeg enda mer lyst til å lese dem :-)

    SvarSlett
  6. JEg har til gode å lese bøkene til Fykse. Foreløpig blir det nok også slik ;) Men en gang ...
    Masse god bedring til deg!!!
    Pia

    SvarSlett
  7. Søte du som er med på boktema selv om du er syk. Håper formen har vært bedre i dag, klem fra Anette :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk =) Og ja, formen er mye bedre nå enn den var på torsdag =)

      Slett
  8. Hørt om den forfatteren og bøkene, aldri lest de. Min er Alex Flinn:)

    SvarSlett
  9. SV;Så bra å høre:) Får håpe jeg får lest eller fått tak i de en gang:) Har reservert boken blomstenes hemmelig språk på det lokale biblioteket,men jeg tror nok at jeg vil eie den selv også:D

    SvarSlett
  10. Gro Fykse har jeg ikke lest noe av, moro å få kjennskap til "nye" forfattere :)
    Håper du er bedre nå,
    ønsker deg god helg videre!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...