onsdag 10. juli 2013

Oppsummering første halvår 2013

Tid for ei lita oppsummering av mi lesing det første halvåret i 2013. Eg gløymer alltid å oppsummere siste halvår kvart år, men får i det minste oppretthalde dette med første halvår då. Eg gjer det ulikt frå år til, og får prøve endå ein ny vri dette året.

Mine tre favorittbøker første halvår
Ikkje i rekkjefølgje. Det går ikkje an å rangere dei frå ein til tre. Eg veit berre at dei var dei tre beste.

The Casual Vacancy av J. K. Rowling
Flink pike av Gillian Flynn
En usynlig av Pontus Ljunhill
Dette er utaom Verten av Stephenie Meyer, som eg ikkje tek med, fordi eg las den boka for to år sidan òg. Desse tre er utanom den boka. The Casual Vacancy var ein storslått roman. På goodreads står det
"A big novel about a small town"
Eg seier meg heilt einig i det. Rowling kan ikkje berre skrive om Harry Potter. Ho kan òg skrive om meir "seriøse" og triste ting, noko me forsåvidt òg ser i Harry Potter-bøkene, men endå meir i denne boka. Flink pike gjekk eg rundt å venta lenge på, fordi eg elskar Gillian Flynn og bøkene hennar. Boka svarte heilt klart til forventningane. En usynlig er ein av dei beste svenske kriminalromanane eg har lese, rett og slett fordi den skiljer seg ut frå mengda. 

Min favorittkarakter frå første halvår
Krystal Weedon. Heilt klart. Eg har skrive det før, og eg skriv det igjen. Det er noko sårt over henne, og sjølv om ho er skikkeleg ute og køyrer kjenner eg at eg sympatiserer med henne og beundrar henne for den store oppgåve ho tek på seg med litlebroren. Ho trår feil og har "valt" feil retning i livet, men likevel gjer ho alt for å behalde litlebroren sin. Krystal Weedon er ein sentral karakter i Rowlings roman The Casual Vacancy.

Beste omtalar første halvår
Etter mi meining er dette dei tre beste omtalane mine dette halvåret. Dei er heller ikkje rangert frå ein til tre. Trykker de på bileta kjem de til omtalen.
Den femte årstiden av Mons Kallentoft
The Casual Vacancy av J. K. Rowling
Plan D av Simon Urban
Mest interessante stad er
Pagford frå denne boka.
Mest interessante stad første halvår
Når du les bøker, blir du teken med til mange interessante stader gjennom bøkene. Den meste the Casual Vacancy. Den oppdikta småbyen er lett å kjenne igjen frå korleis den verkelege verda kan vere. Rowling har skapt ein ny kor du kjenner ikkje typane som bur der og atmosfæren. Skilje mellom dei velståande og dei ikkje fullt så velståande er stort, slik som det er i mange byar i utlandet, og eg syntes det byen var interessant på grunn av forskjellane mellom karakterane og dei skiljene som var mellom stadane i byen.
interessante staden eg vart teken med til, vil eg seie, er Pagford, frå Rowlings bok

Mest interessante tidsepoke
er andre verskrig i Madrid
og Spania under Franco.
Mest interessante tidsepoke første halvår
Den meste interesante tidsepoken var i C. J. Sansoms bok Vinter i Madrid, fordi det fortalte om Spania under andre verdskrig og Fransisco Franco. Det at det foregår i Spania har sjølvsagt mykje å seie, men dette saman med kva tid det er i frå gjer at tida blir veldig interessant synes eg. Det er ikkje ofte du les bøker som dette, og det å lese om Francos "flørting" med tyskarane er spennande. Spania var nøytral under andre verskrig, men dei var trass i alt fascistiske.

Takk til alle som har følgt bloggen min og kommentert på innlegg og omtalar osv. Eg set pris på det! 

2 kommentarer:

  1. Flott oppsummering av halvåret, det var interessant lesning. Gleder meg til å lese Flink pike og en usynlig, liker de er på topp tre. Ønsker deg ett videre flott lese- og blogge år!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, og det var bra du likte oppsummeringa. Alltid vanskeleg å vite kva du skal ta med og korleis du skal gjer det osv. :) Ha eit fint lese- og bloggeår du òg! :)

      Slett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...