torsdag 24. mars 2011

Bloominton igjen

FØRSTE OPPTAK AV KRAEN KINGSBURY
Ok, eg skal innrømme at eg igjen har vore i Bllomington i Karen Kingsbury si verd. ghar sikkert ikkje frtalt dykk om at eg elsker bøkene hennar og har lest alle seriane om Baxterfamilien. Denne boka handlar òg om film og nokon som har lyst til å forvanlde verda med filmen dei held på med, men det er lett å miste motet når du har for lite pengar til å kome i hamn.
Anbefales

Les òg av Karen Kingsbury
Forsoningsserien
Forsoningen
minner
hjemkomsten
gleder
gjennforeningen
førstefødtserien
berømmelse
tilgivelse
funnet
familie
for alltid
daggryserien
soloppgang
sommer
skumring
solnedgang
Alle bøkene handler om Baxter-familien! Anbefales!

2 kommentarer:

  1. Var litt sen ute med å se kommentaren så det er kanskje litt seint å si god helg, men jeg kan jo si at je håper din også har vært bra! :D Mai Lene

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...