søndag 27. mars 2011

Boktema hjå Anette A-Å, #A


Anettes boktema har starta eit nytt tema: Favorittbøker frå A til Å! Skriv eit innlegg om di favorittbok på A, og link innlegget ditt til siden til Anette (veldig viktig!). Lån gjerne logoen til Anette!


ne favorittbøker på A er nok Alle har eit sultent hjerte av Bjørn Sortland og Anne fra Bjørkely. Alle har eit sultent hjerte var den første boka eg las av Bjørn Sortland som ikkje var i ein serie og som var litt meir for ungdom. Den ligg blandt anna på topp ti lista mi! Anne fra Bjørkely var den første boka i den serien eg las og eg blei heilt hekta, men eg liker best de første boka!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...