torsdag 22. september 2011

Boktema hos Anette Den beste boka eg har lese i år

Anette er ferdig med ei yndlingsbok på kvar av bokstavane i alftabetet, men har bytta det ut denne torsdagen mot Den beste boka eg har lese i år.

Eg har lese mange kjempegode bøker i år og overhalvparten av bøkene på topp 10-lista mi er bøker eg nye bøker eg har lese i 2011 og den boka som står øverst er Verten av Stephanie Meyer. Først då eg opna boka tenkte eg: "Kva slags tull er det her?" men så byrja eg å lese og WOW. Beste boka eg har lese i heile mitt liv. Det er ei sånn bok som eg liker. Bra skriven, og bra fantasi (når det er fantasy synes eg ofte forfattaren skiv dårlig sånn at alt er litt uverkeleg, men Stephenie Meyer fekk meg til å tru at dette var sant kvar gong eg dykka ned i boka).


Mai Lene



2 kommentarer:

  1. Jeg har sett Twilight filmene, som var veldig gode, men ikke lest bøkene. Det har derimot min datter som skryter mye av dem, så kanskje jeg skulle fått med meg denne som du anbefaler! På tanum.no leste jeg at diskusjonen går livlig blant Stephenie Meyer-fansen om hva som er best: Twilight-sagaen eller Verten :)

    SvarSlett
  2. Spennende, denne boken har jeg virkelig lyst til å lese :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...