lørdag 10. september 2011

sånne ting som me allti har likt

Eg har alltid likt Donald og Langbein og Tom og Jerry og Mikke Mus og alle filmane om dei så eg tenkte å dele nokre her som eg liker spesielt godt.



Dette er kanskje ein kjent og kjær film for andre òg. For meg så er den bare ein av dei beste eg har sett.





Langbein er ein sann klassiker og eg vil dele ein til med dykk. Kanskje ikkje like morosam for alle, men eg ler veldig godt av denne. Først ser det sånn kjempekjedelig ut heilt til det verkeleg byrjar. Det er då det er morosamt.





Eg må nesten ta med litt skikkelig Mikke Mus-og-Pluto og Donald-og-ole-og-dole-og-doffen filmar òg. Nedanfor her kjem to av dei beste.



Donald film



Mikke og Pluto

Og mine favorittar: Tom og Jerry






Har du nokre favorittar av tegnefilmane?
Mai Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...