torsdag 29. september 2011

Boktema hos Anette Ei bok eg har lese tre gonger eller meir

Denne veka er temaet til Anette Ei bok du har lese tre gonger eller meir. Skriv eit innelegg om boka og legg igjen linken igjen hjå Anette. Lån gjerne logoen hennar. 

Denne gongen kan det vere mange bøker. Eg er så glad i å lese bøker fleire gonger at eg det er heilt sprøtt. Heilt i frå eg var liten har eg likt det og eg gjer det framleis. Alle Harry Potter-bøkene er lese fleire gonger enn eg kan telje og det same med twilight, Pode og bestevenner. Skal eg seie ei av bøkene så må det vere Harry Potter og dødstalismanene. Som mange andre er eg kjempeglad i bøkene (men ikkje blodfan) og denne boka gjer meg like rørt, redd og glad kvar gong eg les henne. Framleis sit eg med hjartet i halsen når eg les om når dei er i Gudriksdal og eg byrjar og grine kvar gong eg kjem til slutten. 
 Mai Lene

ps. Vil bare seie i frå om nokre endringar. Kanskje de har fått med dykk at eg har ein til blogg. I så fall vil eg bare seie at eg flyttar fototriss og himmelsk over herifrå og til den bloggen går. Gå inn på http//mileyhaeak.blogspot.com/ for å sjå han. Første fototriss på den bloggen kjem i dag. 

3 kommentarer:

  1. Godt valg til dagens tema, her i huset har Harry Potter også blitt lest flere ganger :)

    SvarSlett
  2. Ja, det var vel ikkje eit veldig uvanlig val og det er mest sånn at eg reknar med at eg er ikkje den einaste til å lese dei bøkene meir enn ein gong. =)

    SvarSlett
  3. Harry Potter er bøkder jeg skatter høyt, jeg leste dem for ungene mine på kveldstid og vi gledet oss så mye alle sammen til neste kapittel at stelling og kveldsmat gikk unna i rekordfart! Savner litt den tiden...
    Twilight har jeg kun sett filmene av, men de synes jeg til gjengjeld var super bra :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...