tirsdag 24. april 2012

bok: interrupted - life beyond words av Rachel Coker

If Sam Carrolhadn't shown up, she might have been able to get to her mother in time. Instead, Ally Everly finds herself at a funeral, mourning the loss of her beloved mother. She is dealt another blow when, a few hours later, she is sent from Tennessee to Main to become the daughter of Miss Beatrice Lovell, a prim woman with a faith Allie cannot accept. 

Poetry and letters written to her mother become the only things keeping Allie's heart from hardening completely. But then Sam arrives for the summer, and with him come many confusing emotions, both toward him and the people around her. As world war II looms, Allie will be forced to decide whether hanging on he past is worth losing her chance to be loved. 
Ei skikkelig god som er til å anbefale. Dette er ei må-lese-bok! Eg er litt i farta og derfor blir det eit litt kort innlegg. Nokre punkt om kvifor eg liker boka:

  1. ) Hovudpersonen er ein stor favoritt! Ho er tålmodig og slik eg liker hovudpersonane. 
  2. ) Handlinga er noko av det beste eg har lese. Både romantisk, trist, gledelig, men ikkje sånn at det aldri kunne skjedd "in real life."
  3. ) Det foregår under andre verdskrig, og det er jo alltid interessant. 
  4. ) Coveret er bare superfint og magisk. 
  5. ) Dikt av Emily Dickinson er eit stort pluss. At dei er i byrjinga av kvart kapittel er kjempebra!
Viss de vil ha ein meir fyldig omtale kan de gå her. Denne er på engelsk. 
Viss de vil legge til boka i goodreads-listene dykkar kan de gå her
Rachel Coker har òg si eiga heimeside på wordpress.com
Grunnen til at eg plukka opp boka var denne flotte omtalen av Nina på escape in a book

Ha ein fin tysdag vidare. Nå skal eg på årsmøte i Hå Krfu. =)

1 kommentar:

  1. Jeg fikk den boken til review for noen dager siden, gleder meg å lese, =)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...