fredag 13. april 2012

framtidige favorittar og bok: the making of us av Lisa Jewell

Dette innlegget blir ein liten blanding, først med framtidige favorittar arrangert av bokelskerinnen, noko som handlar om å skrive om bøker du gler deg til å lese, og så omtale av boka eg har lese i det siste.
Omtalen blir ikkje stor og derfor kjem det ein link seinare på blogen til omtale på den engelske bloggen. Det er lettare å skrive om boka der pga at ho er på engelsk, men først til framtidige favorittar.

framtidige favorittar
I dag har eg valt å ta med bøker som er utgitt, og kanskje for mange år sidan, men som eg gler meg til å lese. 


Slide av Jill Hathaway (utgitt mars 2012 på engelsk)



Vee Bell is certain of one irrefutable truth—her sister's friend Sophie didn't kill herself. She was murdered.Vee knows this because she was there. Everyone believes Vee is narcoleptic, but she doesn't actually fall asleep during these episodes: When she passes out, she slides into somebody else's mind and experiences the world through that person's eyes. She's slid into her sister as she cheated on a math test, into a teacher sneaking a drink before class. She learned the worst about a supposed "friend" when she slid into her during a school dance. But nothing could have prepared Vee for what happens one October night when she slides into the mind of someone holding a bloody knife, standing over Sophie's slashed body.Vee desperately wishes she could share her secret, but who would believe her? It sounds so crazy that she can't bring herself to tell her best friend, Rollins, let alone the police. Even if she could confide in Rollins, he has been acting distant lately, especially now that she's been spending more time with Zane.Enmeshed in a terrifying web of secrets, lies, and danger and with no one to turn to, Vee must find a way to unmask the killer before he or she strikes again.
Tekst og bilete er henta frå Amazon

Tenk ei slik handling og ein slik setting. Kjenner bare at eg gler meg skikkelig til å få denne boka i hendene mine og til å bla i henne og LESE!!

the last song av Nicholas Sparks

 Seventeen year-old Veronica “Ronnie” Miller’s life was turned upside-down when her parents divorced and her father moved from New York City to Wilmington, North Carolina. Three years later, she remains angry and alienated from her parents, especially her father… until her mother decides it would be in everyone’s best interest if she spent the summer in Wilmington with him. Ronnie’s father, a former concert pianist and teacher, is living a quiet life in the beach town, immersed in creating a work of art that will become the centerpiece of a local church. The tale that unfolds is an unforgettable story about love in its myriad forms – first love, the love between parents and children – that demonstrates, as only a Nicholas Sparks novel can, the many ways that deeply felt relationships can break our hearts… and heal them.
Tekst og bilete frå Nicholas Sparks nettside.
Denne boka har eg lenge gått hatt på lista mi etter at eg såg the last song på film. Filmen er NYDELIG og derfor MÅ eg lese boka òg, og slik eg forstår det så er Nicholas Sparks ein forfattar eg bør lese bøker av ein gong.

Mons Kallentoft Høstoffer Regnet øser ned over slottet Skogså utenfor Linköping; de tunge dråpene slår over jordene og hamrer mot kroppen som flyter i vollgraven. Det er den nye eieren av slottet som har endt sine dager der - den hensynsløse advokaten Jerry Petersson. Kriminaletterforsker Malin Fors mistenker raskt de tidligere eierne, den høyadelige familien Fågelsjö som neppe har solgt unna slektens arnested til jyplingen Petersson med glede. Men hvem var egentlig Jerry Petersson bak alle pengene, de dyre dressene og kunsten? Dette er tredje del i Mons Kallentofts serie om drapsetterforsker Malin Fors ved politiet i Linköping. Serien ble innledet med den kritikerroste boken Midtvinterblod, som kom på norsk i 2008 - og oppfølgeren Sommerdøden, som lå mange uker på bestselgerlisten sommeren 2009.

bilete frå Schibsted forlag
tekst frå bokkilden

Eg har lese både sommerdøden (#2 i serien) og vårlik (#4 i serien) tidligar, så derfor skal nå snart begynner på høstoffer som er nummer tre, så snart den kjem i frå biblioteket. Etter to vellukka bøker eg har lese i serien før, er eg klar for ei ny.

bok: the making of Us av Lisa Jewell

bilete er frå chick lit reviews and news

Dean, Lydia og Robyn kjenner ikkje kvarandre. Dei veit ikkje kven dei andre to er. Lydia lever livet i eit stort hus i London med barndommen frå Wales hengande over seg som ein tung byrde og skyldkjensle for å ikkje vere glad nok i faren sin. Dean er 21 år og har nettopp fåt eit, ikkje uventa, men stort ansvar. Det uventa var at han skulle bli aleine om det. Sjølv har han aldri hatt ein far og er klar over at faren var ein sæd donor, noko han ikkje legg så mykje i. Robyn er sjølve stjerna. Ho har ein far og ei mor i England, og så har ho ein donorfar. Ho veit at faren ho bur med ikkje er hennar, og det bruker ho til sin fordel når ho møter andre.
Lydia får brevet i posten om det som ho har til felles med dei andre, ho òg har ein donorfar. Skyldkjensla slepp taket og ho finn ut at tre andre deler same donorfar, Robyn, Dean og ein ukjent. Saman finn dei vegen til kvarandre og til den ukjente faren.
Eg vart svært overraska då eg las boka, for eg trudde dette dreide seg om trillingar som vart adoptert bort til forskjellige stadar, så handlinga og settinga var veldig overraskande. Når det er sagt, det er ikkje ei veldig spennande bok, men ho er vakker med både humor, glade stunder, fine stunder og striste stunder. Ho får deg til å gråte og le om ein annan og eg er så glad for at eg kjøpte ho. Omslaget er vakkert og noko av det som fekk meg til å plukke boka opp på bokhandelen i Firenze.

Som sagt større omtale kjem på den engelske bloggen min, what a feeling. Det kjem ut link.


8 kommentarer:

  1. last sing har jeg sett på film, men kunne absolutt tenkt meg å lese boken også, Høstoffer virket spennende og så likte jeg coveret godt:-)

    SvarSlett
  2. The last song har jeg lest, den er kjempe fin:) Den første kunne jeg tenke meg å lese:)

    SvarSlett
  3. The Last Song had også jeg lest, den er så så så så så så så vakker! ELSKA DENJ, Jeg har nettopp bestilt The Lucky One av samme forfatteren, =) GLEDER MEG, <3

    SvarSlett
  4. Mange spennende bøker, ble nyskjerrig på høstoffer og the last song har jeg også kunne tenkt meg og lese. Så filmen, likte den godt:)Ønsker deg en fin helg:)

    SvarSlett
  5. Fine bøker du har valgt deg. Jeg har lest Midtvinterblod og Sommerdøden, så jeg er ekstra nysgjerrig på Høstoffer.

    Ønsker deg en riktig så fin helg :-)

    SvarSlett
  6. Leste Midtvinterblod av Kallentoft. Men fikk dessverre ikke sansen for boka eller skrivemåten. Skrivemåten hans var litt underlig:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Først syntes eg òg det, men etter nokre sider kom eg inni det og nå synes eg skrivemåten er kjempefin :-)

      Slett
  7. "Slide" virker veldig spennende, høres ut som et interessant konsept :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...