onsdag 5. desember 2012

femte desember: Me har snø

Ja, me har snø på Jæren. Det lagar bare ei heilt fantastisk julestemning. Eg tenkte at på fredag skulle eg leggje ut ein bokomtale av nattefokk av Johan Theorin, så blir det kanskje av blodleie på laurdag. Nå har eg skikkeleg julestemning i alle fall. Nettopp sett ein episode av jul på månetoppen på DVD og sit og skriv med eit stearinlys på sida av meg. (Lagar dette innlegget kvelden fjerde desember, planleggjaren er bare heilt fantastisk).

I dag har eg ikkje så mykje å dele, men eg skal øve til førestilling med Putti Pluti Plott om ca. ein time, etter eg er ferdig med å skrive eit kåseri på tentamen. Eg vil gjere dele eit sitat frå favorittboka mi dette året. Det er henta frå den trettende fortellingen av Diane Setterfield.

Alle har en historie. Det er som med familier. Du vet kanskje ikke hvem de er, har kanskje mistet dem, men de eksisterer uansett. Dere glir kanskje fra hverandre eller du vender dem ryggen, men du kan ikke si at si ikke har dem. Det samme gjelder historier. Derfor," konkluderte hun, "har alle en historie. Når skal du fortelle meg din?"
Nydelige Vida Winter som har slike herlege sitat å dele med oss!!

Dagens song er denne:

Eigentleg har aldri denne forteljinga vore jul for meg, men sidan eg skal danse til denne sangen neste veke og øvar ti dag...

Ha ein fin femte desember! 

3 kommentarer:

  1. "Den trettende fortellingen" likte jeg veldig godt da jeg leste den, mange fine sitat ja!
    Og for meg er Putti Pluti Plott jul :)
    Da jeg var barn gikk vi på forestillingen og kjøpte platen (ja, det var jo ingen cd den gangen) etterpå og siden har jeg hørt på den hvert år. Ja, nå som cd da.

    SvarSlett
  2. Det er snø her også, håper virkelig snøen er her til over jul:) jeg vil ha hvit jul i år:)

    SvarSlett
  3. Takk for koselege kommentarar :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...