torsdag 17. november 2011

Boktema hos Anette - Ei bok som skuffa meg

Det er torsdag og tid for nytt boktema. Denne gongen er temaet ei bok som skuffa meg. Med ein gong eg såg overskrifta visste eg kva bok eg skulle ta, for då eg las ho, var eg så skuffa!! Boka er rapport i fra et sandkorn av Kjersti Wold, og den hadde fått prisar og god omtale og verka interessant med eit tema om å leve på nettet, men eg vart så skuffaø Har aldri vore så skuffa. Viss du vil sjå omtalen min av boka kan du gå her. 



5 kommentarer:

  1. Hm, høres ikke ut som noe jeg skal proritere. Kjedelig når temaet virker interessant og boken ikke lever opp.

    SvarSlett
  2. Den boken likte ikke jeg heller :-)

    SvarSlett
  3. Har ikke lest boken, og styrer vel unna da...

    SvarSlett
  4. Ups... Kanskje en bok man ikke behøver å velge.

    SvarSlett
  5. Kjedelig når en bok aldeles ikke innfrir, da kan man bli så innmari skuffet. Nå vet jeg i allefall at jeg skal styre unna den! Klem fra Anette :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...