lørdag 9. juli 2011

Tilbake igjen

Ja, nå har eg hatt ein lengre bloggpause som de sikkert har merka, og nå, endelig, er eg tilbake i frå ein lengre ferie i Sverige og på Gotland, Stockholm og Norrköping. Tida på Gotland var bare såååååååååååå herlig. Godt over tjue grader kvar dag og ei fin tid til å slappe av. Det må vere Sveriges svar på Syden og eg har ikkje hatt ein så avslappande ferie på mange år. Det gjekk i badeland og sommarland og andre ting. Me budde nemlig i Kneippbyn sommar - og vattenland. Der er jo det fine "krokeslottet" (eg kallar det det) som Pippi - filmane blei spelt inn i. På tysdag i sist veke var det ei fin forestilling der.

Det var kjempekoselig. Og så over til den fine turen til Stockholm. Me var så heldig å kome til slottet rett før ei omvisning og det var veldig interresant. Eg hadde for eksempel ikkje trudd at kongen og dronninga kledde på seg med pumblikum påp 16 eller 1700-talet, men utrulig nok gjorde dei det. Dronninga fødte til og med med publikum, Dei som stod rundt kunne vere heldige viss dei gidde dronninga og kongen eit klesplagg som dei seinare tok på seg. Men viss du trur dette er alt så tar du feil. Visste du for eksempel at kongen åt med publikum. Det var bare kongefamilien som åt mens alle tenarar og adelsmenn osv stod rundt og såg på. Og ikkje tru at dette var middag med desert. Tre kvarter med bordet er kanskje vanlig viss det ikkje er litt finare, men tru det eller ei. Kongefamilien sat seks timar med bordet og åt ein trettitoorettars middag. Og alle andre på slottet måtte STÅ rundt kongen heile tida og bra SJÅ på.
Dette slottet er o eit skikkelig slott. Norge sitt slott blir jo bare eit hus i forhold til dette, men det har vel sine grunnar. To dagar seinare var det Drotningholm slott, men det skriv eg meir om seinare.
I Norrköping var me i Kolmården dyrepark og der var det både safari og delfinshow og fullt i andre kule ting. Safaien var faktisk ei vogn som svevde høgt over bakken. Det var godt å ta bilete og du fekk deg dyra på nært hald. Du kan sveve to meter over løver og sjå brunbjørn, sjiraffar, sebraar og strutsar. Det var skikkelig kjekt. I tillegg har dei DET kule delfinshowet som var knalltøfft. Også hadde dei snølopard, tigrar, ulvar, kamelar og du kunne faktisk ri på kamelane. Det var skikkelig morosamt.

Men så over til lesestoff.
Eg las ut fem bøker på fire dagar på Gotland. Eller var det tre. Dei felste av dei var skkkelig gode, men etterpå fekk eg ikkje ei ny bok før i Norrköping som eg så vidt har byrja på. Men til saman i juni blei det atten bøker!!!!!!!!!!!!!! Tre lydbøker og femten vanlige bøker.
Nå er eg fornøgd. Følg med framover så ser du omtalen av bøkene.
Mai Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...