søndag 17. juli 2011

Smakebit på ein søndag #12

HARRY POTTER OG HALVBLODSPRINSEN
Eigentlig held eg på med denne boka på lydbok, men vil dele litt i frå boka.

"Draco bude være stolt," sa Bellatrix likegyldig. "Det er en stor ære Mørkets herre gir ham. Og såpass vil jeg si til Dracos fordel, at han prøver ikke å unnvike sin plikt, nei, han virker glad for å få en sjanse til å vise hva han duger til, oppspilt ved tanken-"
Da begynte Narissa å gråte for alvor og hele tida stirret hun bedende på Slur. 




Bli med på ein smakebit på ein søndag du òg.
- opne boka du les i
- finn eit par setningar du kan dele med lesarane av bloggen din (vær forsiktig, ikkje avslør for mykje, då blir det ikkje spennande for dei som vil lese boka seinare)
- Legg igjen linken til innlegget hjå Ladybug. Ho samlar på alle smakebitane.

Mai Lene

3 kommentarer:

  1. Fin smakebit :-) Husker jeg var helt knust etter denne boka....

    SvarSlett
  2. En fin smakebit og veldig passende i disse HP-tider ;)

    SvarSlett
  3. Siljeblomst: Eg òg var heilt knust etter den boka. Det var så trist slutt på alt at eg nesten måtte byrje å grine.
    Ladybug: Det var litt på grunn av den nye filmen eg tok denne boka og fordi det var den eg las nå. Litt begge deler.

    Takk for kommentarane

    SvarSlett

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...