mandag 11. juli 2011

Harry Potter-veke

Jepp, du leste riktig. Nå neste veke tenkte eg å ha ei Harry Potter-veke der eg tar for meg ei bok og ein film kvar dag. Me byrjar på bok #1 og held fram til søndag med bok #7. Eg har ikkje tenkt å lese alle, men skrive om dei. Eg kom på det sidan den siste filmen har premiere på onsdag. Og ja, eg veit eg burde hatt det denne veka sidan premieren er nå, men eg skal ikkje sjå filmen før på søndag og eg må ha med meg den for å kunne skrive om den. Som ein litan tjuvstart blir månadens forfattar J. K. Rowling og det kjem eit innlegg om ho i morgon.
I tillegg i den veka blir det litt om dei forskjellige personane og andre ting.

Kos dykk med bileta under her.
Mai Lene









2 kommentarer:

Tusen takk for kommentaren din! :) Velkommen tilbake seinare

søk i bloggen min

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...